ѕolѕĸeɴ! ☀

Hejsan bloggen.
Vet att jag är dålig på att uppdatera men jag tar inte denna bloggen så seriöst. Det är typ; "Aja, har jag tid så varför inte?". Kan nog börja med att säga att vädret här i Halmstad (och i säkert resten av sverige också för den delen) är ÄLSKAT! Det är när man hör fåglarna kvittra på morgonen eller solen som skiner in i rummet. Man blir skitglad! Det känns som om varenda liten cell i din kropp bara strålar och man får denna riktiga känslan av sommaren. Det var t.o.m. varmare här i halmstad än i istanbul som ligger i turkiet. 3 graders skillnad, men ändå. ;)
 Iallafall så kommer en sommarbild på mig, tagen av min syster Belli. :)
Man ser hennes skugga, och en skymt av mina nya gladiator-sandaler som är köpta på skopunkten för 349:-
Passa på! Dom har riktigt snygga sandaler/ballerinor i olika färger och modeller. Var sent ute med & köpa förra året, jag fick ju tag på ett par bruna gladiator-sandaler, men ja, dom hade varit snyggare i svart.
 Fanns dock inte i min storlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0