10.01.11

Hej bloggen, vi började ju skolan idag efter cirka 3½ veckors lov.
Känns rätt skönt att vara tillbaka faktiskt. :)
Träffade klasskamrater som jag har saknat en hel del.
Sen har ju jag, Dona, Johanna och Jess varit barnsliga på bibblan. (a)
Iallafall så kanske jag ska säga att både laptopen och min dator är sönder..
Jag sitter hemma hos Dona då vi tänkte göra klart vårat SO arbete, som egentligen skulle varit klart just nu.. :) Redovisiningen sker ju på onsdag.
Anyway så tänker vi pyssla ihop det och göra ett fint collage på ett stort brandgult papper.
Sen så börjar jag känna mig senil.. Jag har glömt min fakta i skolan. :)
Iallafall, hejdå tills vidare. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0