Ehm, ursäkta?

Ja, jag vet. Jag är inte den nya Kenza med massa update's hit & dit, men det får duga! ; )
Och nej, jag har inte ett så intressant liv, men jag gillar att skriva om det. =)
Jag skriver om min blogg, du väljer om du ska läsa den eller ej.
 Men iallafall, då väcker man upp gamla barndomsminnen från när man var liten.
Då jag nu är smal som en sticka så var jag ju tjockare på bredden än på längden när jag var liten. :)
Fast det kanske är att överdriva det lite..
Bilder kommer upp från när jag var liten. :D
Och min syster sa något som fick mig att flabba. För det hon sa var ju sant.. ;O
Hon har en bild på när hon och min bror äter sånna Ballerina-liknande kakor. Och medans hon äter sin så spanar hon på min brors och tänker säkert "Ska han äta den? o.O" .
Om jag orkar scanna in dom såklart.. ;)
Och jag har bestämt mig för att gå på premiären av den nya Twilight -filmen som heter "New Moon"
Sen om jag får eller inte får är en annan sak.. :D
Iallafall så drog jag reprisen av när hon skriker: JAKE RUN! och så förvandlas den så underbart snygge Taylor Lautner till en varulv. HETT! :$$
Iallafaaaaaaall så har det varit mer av en seg dag, lyssnat på gamla låtar.. Bakat kärleksmums, käkat godis.. och gjort vad en 12-åring brukar göra.
Retat syskonen är en garanterad sak. :)
Det ingår liksom i paketet. ;)
Syster blev arg, jag blev röd i ansiktet. (Syrebrist orsakat av skrattet.. )
Det slutade med ett stukat finger (På mig alltså) och ett litet sår på min systers handled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0