The night is young.

Hm,
Morgonen idag var enormt seg.
Satte mig i soffan och zappade bland kanalerna.
Det fick bli "The F word" då jag inte hittade något mer intressant.
Mamma & Jag bestämde oss för att gå till Netto..
Bra motion! :)
Iallafall så fastnade Mammas ögon på timjan vi såg på hemvägen. Haha.
Efter ett par ryck i hennes arm och ett väldigt onödigt tjaffs så bar vi oss av hem.
Med en Galiamelon, ett par choklad-kakor, Walthers nånting (ni vet sånna kola karameller som är så onödigt goda. <3) och några majs-kolvar som smakar prima!
Måste påminna mamma att köpa sånna majs hållare då vi brände oss ganska mycket. ;)
Just det! Glömde nästan.. Vädret idag var skit.
Det regnade och precis när man trott att det slutat så öser det ner igen.
Dagens resa till stan blev även inställd.. Vi får ta det på Måndagen istället.
Och jag som tänkt kånka hem med en tröja eller en tunika! o:
Men ack ack. Vi får väl se på Måndag vad vi kan leta fram i butikerna.
Ska nog köpa dom eftertraktade jeans legginsen från Lindex för endast 249:-   ;D

Night Night Sweethearts. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0