Oh, here we go again.

Födelsedagen idag då.


Drog på mig en t-shirt, ett par shorts och satte upp håret i en slarvig knut och så bar det åt till Rf.
Kissen följde med och smet in till skolan.. Whooops (aa'
Iallafall så kom man fram till resturangen, väl behållen och så drog jag ur en cola ur kylen, i med ett sugrör..
Kallt. Skönt. Uppfräschande.
Anyways, kom en jävligt sur tant in och sa; Ni har mat här va?
Man ba; Kan du läsa eller? Det står hur tydligt som helst; "RESTURANG och PIZZERIA Fontänen"
Tack vare min disciplin så slank inte dessa ord ur min mun.
Gick ut på en promenad med kära kissen, Då vi stötte på en hund som började.. Skälla kan man nog inte kalla det. Det vore att "underdriva" det, för vad hunden gjorde var allt annat än att skälla.
Min kisse var inte heller värsa ängeln utan utmanade hunden genom att fluffa upp sig som en boll och skutta framåt.
Lillskiten, <3
Stor* ?

Klockan är just nu 21:48, sh'all we say enough for today? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0