Men.. Hallå?

Okej, det kanske inte var "enough for today"..
Tydligen så visar det sig att jag har så tråkigt.. Så det får bli & blogga igen. :)
Ett inlägg till kan väl inte skada .. ? xD
Har ni tur kanske jag lägger in en bild på kissen när han var liten. ;D
Fast, det vill säga om jag hittar den. Och den borde finnas någonstans bland alla dokument och filer.
Följde med fadern min på hemkörning till ett våningshus mitt emot min vän's.
Tänkte passa på & kolla om hon var hemma.
Till min besvikning var hon inte det.
Så med mitt sadface satte jag mig i bilen och lyssnade på Rix Fm.
Pink's låt, "Sober" spelades. Kanske inte illa.
Och nu, på talan om artister..
Michael Jackson, han hade blivit injencerad (stavning) i benen?
Jag tror mest att det är hans läkare den där Murray som ligger bakom allt.
Det var ju trots allt han som som skrev ut tabletterna & sånt.
Men iallafall, ni får ha det bäst. :)
Kom gärna tillbaka och läs mina update's. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0