.. Kan man använda en håtork på katten min?

Här är en bild på kissen, som jag lovat! :)  Klädernas bilder.. får nog se om jag kan ladda upp dom imorgon.  Jeanslegginsen och skinnjackan är ett måste att se! ;)   Dagen har varit helt underbar, några människor som beställde ala carte.  Rätt lungt men vi fick nog in rätt mkt.  Laptopen maskade jag med mig. Så lite underhållning hade jag ju. ;)  Ska iallafall upp tidigt imorgon.  Efter en galen kväll igår så känner jag nog mest för att sova.  Igår kväll fick jag för mig att duscha.. Klockan 4 på natten.  Duschade Mrs Pälsboll idag. :)  Kan ni tänka er? Han har inte torkat ännu. Och just nu ligger den jäveln på min kudde. Heeeelt underbart!  
Godnatt och puss heej ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0