Okej. Typ. Okej? ;$

Oj, Hej kära blogg. Det var ett rätt bra tag sen jag bloggade faktiskt.
Sen i somras? Och nu är det redan vinter! :D
Det har hänt en hel del under denna tiden jag inte bloggat.
Som till exempel att jag varit i bulgarien, hm, farfar har kommit oxå.
Har jag nämnt att jag blivit enormt beroende av farmville?
Ja jag vet, det är bara en massa klick, plantor, gödsel och pixlar.
Men gud va kul det är. :)
Hur som helst så har vi jullov, och det är så himla skönt!
Jo, för jag kämpar i skolan.. *host* .. dessutom sköter jag mig exemplariskt enligt min lärare. *HOST!*
Sen har jag inget godis eller tuggumi på lektionerna heller! *Dör av hostattack* (a)
Sen kom jag på att jag inte heller har lagt ut några bilder på mig så jag ska försöka lägga ut så många bilder som möjligt. Sen kan ni kolla rrraawwrr @ bdb också. :)
Och nej, jag är inte "fjortis" eller "wannabe fjortis". För jag har inte mina bröst upptryckta till mina öron. :)
Nedan följer bilder från Bulgarien. ;)




På väg mot stan. ;)




I stan. ;D



MELONER! (:



Jag och farfar. <3



Jag innan en "fest", gick dock inte med dessa kläder. :)




Dagiset i byn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0